vitaoceansidestable

Alla inlägg den 3 april 2016

Av Klara Ragnarsson - 3 april 2016 20:35

Välkommen till Vita Ocean Side Stable And Stuteri

Förkortningen är VOSSAS. Det blir enklare att skriva än att skriva hela namnet.

Ni får läsa presentationen om ni vill läsa mer om vad vi gör här på VOSSAS. Så detta inlägget blir kort och kortfattat.


I nästa inlägg ska jag berätta mer om vissa hästar. Vissa hästar kommer jag skriva i egna inlägg. Jag gör det inte med alla hästar för det kommer bli för mycket. Så jag gör en kort beskrivning i ett inlägg för några av hästarna. Bara så ni vet.


Just nu så bor det ca 73 hästar på min gård. 10 ston är dräktiga och 13 hästar är inackoderade. Jag har 9 föl och 10 unghästar. Resten av hästarna är elit tävlingshästar som hoppar höga klasser eller tävlar Grand Prix i dressyr, Vissa är pansionerade, vissa som är på väg upp i klasserna och vissa som bara är hästar som rids och tävlas på en nivå som inte är elit. Det finns alla typer av hästar på min gård.


Kommentera gärna allt ni undrar och jag svarar på allting ni frågar. Så fråga på och kommentera och läs. Jag blir superglad när ni kommenterar och läser. Jag blir faktiskt superglad.


Hoppas ni läser och kommenterar. Så hörs vi i nästa inlägg.

//Klara (ägaren av VOSSAS)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards